Ok fine dah lame aku xbukak blog and edit blog and melawat blog and whatever la , i dunno how to enter this blogger , aiyo haparak funya ,. first of all i dunno what to say . I got new life , I got someone to be loved , and i got my own life . dah habis SPM and 18 coming soon ;) on 28.2 .. well , aku jgk EX PLKN , -bajed je tp mmng pun ,- aku pegi PLKN tp xde rezeki kan , kne balik .. mula2 aku pegi aku mmng gila2 nak balik , time nk gunting rambut botak tu yg xtahan tu , arghhh byk kali botak dah ni , hahahah *padah tahan ngis ja*      wakakakaka XD , hmmm aku mmng xsuka mula2 ddk situ , tgk keadaan tempat cmtu , balik air , dom hahah mnyeramkan , 1st day and 2nd day , aku tahan ja, smpai aku kenal sorang kwan nie , nma zimi , dia la yg teman aku suma, kawan baek aku laaa ! hahaha ., dia baek kot , ddk sebelah aku , satu dom , tido pun katil sblh2 ,. haha p kantin pun skli , kawan baek ah , lpas 2hari aku dah rasa best gila.. huh !!! dapat kawan ramai kot , dari kelantan pun ade , pergh besttt .. sumpah x bhong aihh , XD tapi bila aku dah start syok ddk sna , ada plk hal kna balik , hammm rasiaa :) apa2 pun aku mmng best gila ddk sana and mnyesal gila xdapat enjoy kt sana ,. hahaha skrng aku cuma tnggu result SPM , hohohohohoh ketaq woihhhh , baibaiiii ;)

No comments:

Post a Comment